کد خبر : 1559280 | 14 مهر 1397 ساعت 22:33 | 48.2K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: باران لندن و برگزیت هم تقصیر من است!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتد مطابق انتظار بعد از دیدار مقابل نیوکاسل صحبت های جالبی انجام داد.

مورینیو: باران لندن و برگزیت هم تقصیر من است!

به گزارش "ورزش سه"، تبدیل کردن شکست 0-2 به برتری 2-3 با گل ثانیه های پایانی الکسیس سانچس باعث شد شاگردان مورینیو از یک شکست تلخ فاصله گرفته و در نهایت به 3 امتیاز شیرین دست یابند.

 

مورینیو بعد از اتمام بازی گفت: "من امشب به لندن می روم و اگر فردا آنجا باران هم بارید تقصیر من است اگر حتی در برگزیت مشکلی ایجاد شد باز هم من مقصر هستم. تعویض ها مهم نبود و آنچه اهمیت دارد ذهنیت، میل به پیروزی و تعهد است. همانطور که در گذشته هم گفتم هیچ کس مهم نیست و تنها باشگاه اهمیت دارد.

 

1342788

 

موضوع من نیستم، مسئله بازیکنان نیستند و همه چیز باشگاه است. در نیمه دوم بازیکنان هر چه داشتند ارائه دادند و دیگر چیزی برای نشان دادن وجود نداشت.

 

آقای خاص در ادامه افزود: من 55 سال سن دارم و برای اولین بار می بینم یک نفر در فوتبال طعمه شده است. من 55 ساله دارم و بالغ هستم، می توانم با این اتفاقات کنار بیایم و با آن زندگی کنم. من به وضوح فکر می کنم که بعضی بازیکنان نمی توانند این شرایط را تحمل کنند.

 

شروع بازی تحقیر آمیز بود و تمام توپ ها وارد محوطه جریمه ما می شد و حتی در برخی لحظات فکر می کردم شاید ما داریم به خودمان گل می زنیم. این اتفاقات برای بازیکنانم آسان نیست و برای من نیز تحمل آن خیلی راحت نیست اما زندگی با همین تجربیات ساخته می شود که برخی از آنها جدید و برخی دژاوو هستند اما در نهایت این اتفاقات باعث می شود من نه تنها یک مربی بهتر، بلکه یک انسان بهتر هم بشوم.

 

1342784

 

مورینیو در مورد اتفاقاتی که شکست را به پیروزی تبدیل کرد افزود: بین 2 نیمه مکالمات خوبی بین من و بازیکنان برقرار شد و ما به خودمان قول دادیم در نیمه دوم با همه وجود بازی کنیم. خنده دار است بگوییم بازیکنان برای مربی خود بازی کرده اند زیرا اگر اینگونه باشند آنها حرفه ای نیستند اما من از بازیکنان خواستم همه توانایی های خود را ارائه دهند.

 

من فکر می کنم که طرفداران شایسته پیروزی بودند و آنها بسیار شگفت آور رفتار کرده اند. من حتی نمی خواهم مردم نام من را صدا بزنند. یک باشگاه باید اینگونه باشد و منچستر یونایتد یک باشگاه فوتبال بزرگ است.

 

من تا سال 2020 با منچستریونایتد قرارداد دارم و تفنگ نیز روی سر مدیران برای بستن قرارداد نگذاشتم. آنها من را می خواستند و به من پیشنهاد دادند. اگر به تاریخچه باشگاهی مانند میلان نگاه کنید به نظر شما جایگاه فعلی این تیم طبیعی است؟ در بهترین و بزرگ ترین تیم های جهان نیز دوره ای ناکامی و دوره ای موفقیت وجود دارد.

دیدگاه‌ها